თემატური გეგმა ინგლისურ
ენაში, მე-3 კლასი
შესასწავლი
თემა
|
||
შესასწავლი მასალა
|
აუდიო მასალა, მოსწავლის წიგნი და რვეული.
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა -გაგება.2. სიტყვების, წინადადებებისა
და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა თუ მახვილების დაცვით წარმოთქმა. 3. ნაცნობ თემატიკაზე მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, ნაცნობი თემატიკის გარშემო
საუბარი.4. ზეპირი მეტყველების
აქტივობების შესრულებისას სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება.5. სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა; სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა და გაგება.6. კალიგრაფიული ნორმების დაცვა. მოდელის მიხედვით სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტების შედგენა.7. წერითი მეტყველების
აქტივობის შესრულებისას სტრატეგიების გააზრებულად გამოყენება.8. ილუსტრაციებსა
და ტექსტებში საკუთარი და უცხო კულტურის
რეალიების ამოცნობა, სოციოკულტურული კონტექსტების ერთმანეთთან შედარება. 9. თანატოლებთან
და მასწავლებელთან ერთად საგანმანათლებლო პროექტების დაგეგმვა და განხორციელება სამიზნე
ქვეყნის/ქვეყნების სოციოკულტურულ და კულტურულ რეალიებზე.10. მასწავლებლის
დახმარებით სწავლის პროცესზე
დაფიქრება, საკუთარი წინსვლის ხელშეწყობა და სწავლის პროცესის წარმართვასა და გაუმჯობესებაში
აქტიურად მონაწილეობა.11. სწავლის ხელშემწყობი სტრატეგიებისა
და სხვადასხვა ტიპის საგანმანათლებლო რესურსების (ბეჭდვითი და
მულტიმედია რესურსების, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების) გააზრებულად გამოყენება.
|
|
საკვანძო კითხვები
|
რას აკეთებ? ვინ ივარცხნის თმას?
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლებმა ისწავლეს ახალი სიტყვები(ნივთები რაც სჭირდებათ),
შეძლეს საუბარი ნაცნობი თემატიკის ირგვლივ, მოსწავლეები შეძლებენ ინგლისურ
ენოვან მოსაუბრესთან საუბარს,დღის განრიგთან
და ყოველდღიურ აქტივობებთან დაკავშირებით..
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება-რეკომენდაციების მიცემა, ურთიერთშეფასება
|
|
შეფასების
კრიტერიუმის
მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსწავლე სწორად ასახელებს ნასწავლ სიტყვებს, იცავს მართლწერის
წესებს, მოდელის მიხედვით შეადგენს მინი დიალოგს, მოსწავლე ამოიცნობს და ჩასვამს
გამოტოვებულ ასო-ბგერას, მოსწავლე იღებს მონაწილეობას მარტივ ინტერაქციაში
ნაცნობ თემატიკაზე.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
ახალი სიტყვების გამოწერა და
დამახსოვრება, სურათების შესაბამისობა,დიალოგის შესწავლა, როლური თამაში,
მოსწავლის რვეულში მუშაობა.
|
|
შესასწავლი
თემა
|
9.It happens every morning
|
|
შესასწავლი მასალა
|
მოსწავლის წიგნი და რვეული, აუდიო მასალა, სამუშაო ფურცლები.
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.
|
|
საკვანძო კითხვები
|
ვინ მიდის სკოლაში მანქანით? ვინ როგორ მიდის სკოლაში?
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლეებმა შეძლებენ ტრანსპორტით მგზავრობასთან დაკავშირებულ
თემატიკაზე საუბარს. ასევე ეცოდინებათ კვირის დღეები.
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება; ურთიერთშეფასება.
|
|
შეფასების
კრიტერიუმის
მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსწავლეები სწორად ასახელებენ კვირის დღეებს, მოსმენის შემდეგ
სწორად გამოიცნობენ თუ ვინ როგორ მიდის სკოლაში, სწორად აკეთებენ შესაბმისობის
დავალებას, მოდელის მიხედვით ადგენენ დიალოგს და ასრულებენ როლებში, მუშაობენ
მოსწავლის რვეულში.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
მოსმენა,მუშაობა სიტყვების მართლწერაზე, სურათის აღწერა, მსგავსი
დიალოგის შედგენა და როლებში გათამაშება.
|
|
შესასწავლი თემა
|
10. What do they look like?
|
|
შესასწავლი მასალა
|
მოსწავლის წიგნი და რვეული, აუდიო მასალა, სამუშაო ფურცლები.
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.
|
|
საკვანძო კითხვები
|
რა ქვია მათ? როგორ
გამოიყურებიან? რა ფერის თვალები და თმა აქვთ?
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლეები ისაუბრებენ საკუთარ და მეგობრების გარეგნობაზე სამიზნე
ენაზე. შეძლებენ აღწერონ საკუთარი და მეგობრების გარეგნობა.
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება-რეკომენდაციების მიცემა.
|
|
შეფასების
კრიტერიუმის
მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსწავლეები სწორად ასახელებენ ზედსართავ სახელებს, იცავენ მართლწერის წესებს, შეუსაბამებენ
სურათბს და სიტყვებს ერთმანეთს, შეადგენენ დიალოგს და იღებენ მონაწილეობას
მარტივ ინტერაქციაში.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
უცნობი სიტყვების გამოწერა და დამახსოვრება,სურათის აღწერა, მოდელის
მიხედვით მინი დიალოების შედგენა და როლური თამაშები, თამაში-ბინგო.
|
|
შესასწავლი
თემა
|
11. In my home
|
|
შესასწავლი მასალა
|
მოსწავლის წიგნი და რვეული, აუდიო მასალა, სამუშაო ფურცლები
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11
|
|
საკვანძო კითხვები
|
რამდენი ნივთია მაგიფაზე? რა დევს თაროზე? კარადაში?სად არის ჩაი,
ყავა შაქარი?
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლეები შეძლებენ საოჯახო ნივთებზე საუბარს სამიზნე ენაზე რეალურ ცხოვრებაში, ნივთების
ადგლმდებარეობის დასახელებას სახლში.
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება- დაკვირვება, ჩანაწერების გაკეთება.
|
|
შეფასების
კრიტერიუმის
მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსწავლეები მოსმენის შემდეგ სწორად ასახელებენ საოჯახო ნივთებს,
სწორად შეუსაბამებენ სურათებს და სიტყვებს, იცავენ მართლწერის წესებს, ერთვებიან
მარტივ ინტერაქციაში ნაცნობ თემატიკაზე. თამაშობენ ბინგოს.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
ახალი სიტყვების გამოწერა და დამახსოვრება, დიალოგის შედგენა
ნასწავლი სიტყვების გამოყენებით, სურათების შესაბამისობა სიტყვებთან,
წინადადებების შედგენა ახალი მასალის გამოყენებით, მარტივ ინტერაქციაში
მონაწილეობა, თამაში-ბინგო, მუშაობა მოსწავლის რვეულში.
|
|
შესასწავლი
თემა
|
12. This is where I live
|
|
შესასწავლი მასალა
|
მოსწავლის წიგნი და რვეული, აუდიო მასალა, ბარათები, ფურცლები
|
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11
|
|
საკვანძო კითხვები
|
ვინ სად ცხოვრობს? რომელ სართულზე? ვინ რას აკეთებს? თქვენი
მისამართი?
|
|
მკვიდრი წარმოდგენები
|
მოსწავლეები შეძლებენ საკუთარი და მეგობრების მისამაღტების
დასახელებას სამიზნე ენაზე, ისაუბრებენ ვინ სად ცხოვრობს რეალურ სიტუაციაში.
|
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი შეფასება-დაკვირვება
|
|
შეფასების
კრიტერიუმის
მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსასმენი დავალების მოსწავლეების სწორად პასუხობენ კითხვებს,
იწერენ სიტყვებს დაფიდან , ასრულებენ სავარჯიშოს, კითხულობენ სიტყვებს სწორად და
იღებენ მონაწილეობას ინტერაქციაში ნასწავლ თემატიკაზე.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
სურათების შესაბამება რიცხვებთან, გამოტოვებული სიტყვების ჩასმა
წინადადებებში, კითხვებზე პასუხის გაცემა, მუშაობა მოსწავლის რვეულში, დიალოგის
შედგენა.
|
|
შესასწავლი
თემა
|
13.
What’s the weather like?
|
|
შესასწავლი
მასალა
|
მოსწავლის
წიგნი და რვეული, აუდიო მასალა, ფურცლები, ბარათები
|
|
სასწავლო
შედეგი რომელსაც გვინდა რომ მივაწღიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11
|
|
საკვანძო
კითხვები
|
როგორი
ამინდია? რა დღეა დღეს? რომელი თვეა? როდის არის შენი დაბადების დღე?
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
მოსწავლე
შეძლებს საუბარს ამინდზე, წელიწადუს დროებზე და თვეებზე, როგორი ამინდია, ვისი დაბადების
დღე როდის არის და ა.შ
|
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-რეკომენდაციის მიცემა
|
|
შეფასების
კრიტერიუმების მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსასმენი
დავალების შემდეგ მოსწავლეები სწორად გამოიცნობენ ვინ რა თქვა, ჩასვამენ გამოტოვებულ სიტყვებს წინადადებებში, გაითამაშებენ მოცემულ დიალოგს, ითამაშებენ-Guess what?
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
ახალი
სიტყვების გამოწერა და დამახსოვრება, მოსმენის შემდგომი დავალებები, მუშაობა მოსწავლის
რვეულში, მოდელის მიხედვით დიალოგების შედგენა, ახალი მასალის გამოყენებით წინადადებების
შედგენა, დიალოგების გათამაშება როლებში. თამაში.
|
|
შესასწავლი
თემა
|
14. I love
being happy
|
|
შესასწავლი
მასალა
|
აუდიო
მასალა, მოსწავლის წიგნი და რვეული, ბარათები, ფურცლები.
|
|
სასწავლო
შედეგი რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11
|
|
საკვანძო
კითხვები
|
რატომ არის ის გახარებული? მოწყენილი?რის
გაკეთება უყვარს მას და რისი არ უყვარს?
|
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
მოსწავლეები
შეძლებენ ინგლისურ ენაზე ისაუბრონ იმ მოქმედებბეზე რისი გაკეთებაც უყვართ ან არ უყვართ.
|
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-რეკომენდაციების მიცემა
|
|
შეფასების
კრიტერიუმების მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსმენის
დავალების შემდეგ მოსწავლეები სწორად შასრულებენ შესაბამისობის დავალებას, აღწერენ
სურათს და უპასუხებენ შეკითხვებს,წარმოადგენენ დილოგებს როლებში და შეადგენენ მსგავს
დიალოგს, იმუშავებენ მოსწავლის რვეულში, ითამაშებენ ბინგოს.
|
|
კომპლექსური
დავალებები
|
მოსმენის
შემდგომი დავალებები, ასოების შესაბამისობა სიტყვებთან, სურათის აღწერა, მონაწილეობა
მარტივ ინტერაქციაში, მოდელის მიხედვით მსგავსი დიალოგების შედგენა, ახალი მასალის
გამოყენებით წინადადებების შედგენა,მოსწავლის რვეულიში არსებული დავალებების შსრულება.
|
შესასწავლი
თემა
|
15. It’s
great fun
|
შესასწავლი
მასალა
|
აუდიო
მასალა, მოსწავლის წიგნი და რვეული, ბარათები, ფურცლები.
|
სასწავლო
შედეგი რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
Iუცხ.დაწყ.(I)1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11
|
საკვანძო
კითხვები
|
ვის რის
გაკეთება სურს ზაფხულში?
|
მკვიდრი
წარმოდგენები
|
მოსწავლეები
შეძლებენ ინგლისურ ენაზე ისაუბრონ იმ მოქმედებბეზე რისი გაკეთებაც სურთ ზაფხულში.
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-რეკომენდაციების მიცემა
|
შეფასების
კრიტერიუმების მიღწევის ინდიკატორი
|
მოსმენის
დავალების შემდეგ მოსწავლეები სწორად შასრულებენ შესაბამისობის დავალებას, აღწერენ
სურათს და უპასუხებენ შეკითხვებს,წარმოადგენენ დილოგებს როლებში და შეადგენენ მსგავს
დიალოგს, იმუშავებენ მოსწავლის რვეულში, ითამაშებენ ბინგოს.
|
კომპლექსური
დავალებები
|
მოსმენის
შემდგომი დავალებები, ასოების შესაბამისობა სიტყვებთან, სურათის აღწერა, მონაწილეობა
მარტივ ინტერაქციაში, მოდელის მიხედვით მსგავსი დიალოგების შედგენა, ახალი მასალის
გამოყენებით წინადადებების შედგენა,მოსწავლის რვეულიში არსებული დავალებების შსრულება.
|
No comments:
Post a Comment