პრეზენტაციის შეფასება (წელიწადის დროები მე-4 კლასი)
N
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
||
1.
|
პრეზენტაცია პასუხობს სათაურს;
|
პრეზენტაცია
სათაურთან შესაბამისობაშია.
|
პრეზენტაცია
ოდნავ აცდენილია სათაურს.
|
პრეზენტაციის
თემა არ შეესაბამება სათაურს.
|
||
2.
|
მოსწავლე ფლობს
აუდიტორიას;
|
მოსწავლე
იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას.
|
მოსწავლე
ზოგჯერ ვეღარ იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
მოსწავლე ვერ ფლობს აუდიტორიას.
|
||
3.
|
თემა არ სცილდება შინაარსის ფარგლებს;
|
პრეზენტაციის
თემა არ სცილდება შინაარსს, არ არის მოსაბეზრებელი.
|
პრეზენტაციის
თემა არ სცილდება შინაარსს, თუმცა ზოგჯერ მოსაბეზრებელია.
|
პრეზენტაციის
თემა სცილდება შინაარსს, მოსაბეზრებელია.
|
||
4.
|
კარგად არის აღწერილი წელიწადის დროები
ადარებს ერთმანეთთან ოთხივე დროს; |
მოსწავლე კარგად ახასიათებს წელიწადის დროებს და
ადარებს მათ ერთმანეთს.
|
მოსწავლე
ახასიათებს წელიწადის დროებს თუმცა ზოგჯერ ვერ ადარებს მათ ერთმანეთს.
|
მოსწავლე ვერ ახასიათებს წელიწადის დროებს და ვერ
ადარებს მათ ერთმანეთს.
|
||
5.
|
თვალსაჩინოება ლამაზია და მოსწავლე მას იყენებს მიზნობრივად;
|
მოსწავლე
მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
თვალსაჩინოებ
ა ლამაზია , თუმცა მოსწავლე ზოგჯერ ვერ იყენებს მას მიზნობრივად.
|
მოსწავლეს
უჭირს თვალსაჩინოების გამოყენება მიზნობრივად.
|
||
6.
|
მოსწავლე იცავს დროის ლიმიტს;
|
მოსწავლე
ზუსტად იცავს დროის ლიმიტს.
|
მოსწავლეს
ზოგჯერ უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
|
მოსწავლე
ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
||
შეფასების
რუბრიკა
N
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
1.
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში ნაცნობ თემატიკაზე მონაწილეობა.
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, სწორად პასუხობს შეკითხვებს,
კარგად იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ მარაგს.
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, თუმცა ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
შეკითხვებზე პასუხის დროს. კარგად ვერ იყენებს
ნასწავლ ლექსიკურ მარაგს.
|
მოსწავლე აქტიურად არ მონაწილეობს მონაწილეობს ინტერაქციაში, უჭირს
კითხვებზე პასუხის გაცემა, ვერ იყენებს ნასწავლ
ლექსიკურ მარაგს.
|
2.
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა
და გაგება.
|
მოსწავლე კარგად კითხულობს უცხო ტექსტს, მარტივად იგებს, შეუძლია სწორად
დაახარისხოს ინფორმაცია და შეასრულოს კონკრეტული ქმედება.
|
მოსწავლეს შეუძლია უცხო ტექსტის წაკითხვა და გაგება, თუმცა ზოგჯერ სწორად
ვერ ახარისხებს ინფორმაციას და მცირე შეცდომებს
უშვებს კონკრეტული ქმედების შესრულებისას.
|
მოსწავლეს უჭირს უცხო ტექსტის წაკითხვა და გაგება, სწორად ვერ ახარისხებს
ინფორმაციას და ხშირად უშვებს შეცდომებს
კონკრეტული ქმედების შესრულების დროს.
|
3.
|
მოსწავლე შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრულ მცირე ზომის ტექსტების
მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება.
|
მოსწავლე უსმენს-უყურებს მცირე ზომის ტექსტს, კარგად იგებს და შეუძლია
ტექსტის ირგვლის საუბარი.
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის მოსმენა-ყურება, თუმცა ზოგჯერ უჭირს გაგება
და უშვებს შეცდომებს საუბარის დროს.
|
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის მოსმენა-ყურება და გაგება
უჭირს საუბარი ტექსტის ირგვლივ.
|
No comments:
Post a Comment