შეფასების რუბრიკები

                                          პრეზენტაციის შეფასება  (წელიწადის დროები მე-4 კლასი)                 


N
შეფასების კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
1.
პრეზენტაცია  პასუხობს  სათაურს; 
პრეზენტაცია სათაურთან შესაბამისობაშია.
პრეზენტაცია ოდნავ აცდენილია სათაურს.
პრეზენტაციის თემა არ შეესაბამება სათაურს.
2.
 მოსწავლე ფლობს აუდიტორიას;
მოსწავლე იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას.
მოსწავლე ზოგჯერ ვეღარ იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
მოსწავლე ვერ ფლობს აუდიტორიას.
3.
თემა არ სცილდება შინაარსის ფარგლებს;
პრეზენტაციის თემა არ სცილდება შინაარსს, არ არის მოსაბეზრებელი.
პრეზენტაციის თემა არ სცილდება შინაარსს, თუმცა ზოგჯერ მოსაბეზრებელია.
პრეზენტაციის თემა  სცილდება შინაარსს,  მოსაბეზრებელია.
4.
კარგად არის აღწერილი წელიწადის დროები
ადარებს ერთმანეთთან ოთხივე დროს;
მოსწავლე კარგად ახასიათებს წელიწადის დროებს და ადარებს მათ ერთმანეთს.
მოსწავლე  ახასიათებს წელიწადის დროებს თუმცა ზოგჯერ ვერ ადარებს მათ ერთმანეთს.
მოსწავლე ვერ ახასიათებს წელიწადის დროებს და ვერ ადარებს მათ ერთმანეთს.
5.
თვალსაჩინოება ლამაზია და მოსწავლე მას  იყენებს მიზნობრივად;
მოსწავლე მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებას.
თვალსაჩინოებ ა ლამაზია , თუმცა მოსწავლე ზოგჯერ ვერ იყენებს მას მიზნობრივად.
მოსწავლეს უჭირს თვალსაჩინოების გამოყენება მიზნობრივად.
6.
მოსწავლე იცავს დროის ლიმიტს;
მოსწავლე ზუსტად იცავს დროის ლიმიტს.
მოსწავლეს ზოგჯერ უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
მოსწავლე ვერ იცავს დროის ლიმიტს.




                                                              შეფასების რუბრიკა
N
   შეფასების    კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
კარგი

საშუალო
1.
მოსწავლეს შეუძლია  მარტივ ინტერაქციაში ნაცნობ თემატიკაზე მონაწილეობა.
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, სწორად პასუხობს შეკითხვებს, კარგად იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ მარაგს.
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, თუმცა ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს შეკითხვებზე პასუხის დროს.   კარგად ვერ იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ მარაგს.
მოსწავლე  აქტიურად  არ მონაწილეობს მონაწილეობს ინტერაქციაში, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა,  ვერ იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ მარაგს.
2.
მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის ტექსტების გაშიფვრა და გაგება.
მოსწავლე კარგად კითხულობს უცხო ტექსტს, მარტივად იგებს, შეუძლია სწორად დაახარისხოს ინფორმაცია და შეასრულოს კონკრეტული ქმედება.
მოსწავლეს შეუძლია უცხო ტექსტის წაკითხვა და გაგება, თუმცა ზოგჯერ სწორად ვერ ახარისხებს ინფორმაციას და  მცირე შეცდომებს უშვებს კონკრეტული ქმედების შესრულებისას.
მოსწავლეს უჭირს უცხო ტექსტის წაკითხვა და გაგება, სწორად ვერ ახარისხებს ინფორმაციას და ხშირად უშვებს შეცდომებს  კონკრეტული ქმედების შესრულების დროს.
3.
მოსწავლე  შეუძლია სტანდარტით განსაზღვრულ მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება.
მოსწავლე უსმენს-უყურებს მცირე ზომის ტექსტს, კარგად იგებს და შეუძლია ტექსტის ირგვლის საუბარი.
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის მოსმენა-ყურება, თუმცა ზოგჯერ უჭირს გაგება და უშვებს შეცდომებს საუბარის დროს.
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის მოსმენა-ყურება და  გაგება  უჭირს საუბარი ტექსტის ირგვლივ.


No comments:

Post a Comment